9 תשובות
מיילד
אנונימית
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימי
תהיה ברמן או מלצר בבר בסופשים
אחלה כסף אחלה טיפים
אחלה כסף אחלה טיפים
מנקה רחובות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכול למלצר או משהו בסגנון אני גרוע בזה מה עושים
אני לא יכול למלצר או משהו בסגנון אני גרוע בזה מה עושים
אנונימי
תהיה בייביסיטר או דוגווקר או משהו
אין לך ממש מה לעשות בשעות שהבאת
מקסימום לחלק פלאיירים בקניונים
מקסימום לחלק פלאיירים בקניונים
אף אחד לא יקח אותך לעבודה במשמרות בשביל שתבוא לחצי משמרת זה לא הגיוני
זה רק לעשות עבודה לא קבועה כמו בייביסיטר וכאלה
זה רק לעשות עבודה לא קבועה כמו בייביסיטר וכאלה
אני יודעת שאצלנו בשירות לקוחות יש כאלה שעושים חצי משרה
אבל לא ניראלי בשעות כמו שאמרת כי המוקד נפתח רק בשמונה...
אבל לא ניראלי בשעות כמו שאמרת כי המוקד נפתח רק בשמונה...
אנונימית
באותו הנושא: