התחברות
הרשמה
יש לי מחר בשבע בדיקת דם אם אני אאחר באיזה חצי שעה יקבלו אותי?
25 בנובמבר 2021, 00:34
בוקר
בדיקות דם
לילה
תשובה אחת
עדיף אף פעם לא לאחר כי זה פשוט אל יפה אבל אם אתה חייב אז כן יקבלו אותך יכול להיות אבל קצת באיחור
ב
בולת עץ
באותו הנושא:
מחר בשבע בבוקר יש לי בדיקות דם- מאיזו שעה עליי להיות בצום?
יש לי מחרתיים בשבע בבוקר בדיקת דם, מאיזה שעה מחר אני צריכה להיות בצום?
אם מחר יש לי תור לחיסון שני ואני אאחר בשעתיים או קצת יותר עדיין יקבלו אותי?
אם אני אאחר לבדיקת דם בכמה דקות יכניסו אותי?
יקבלו אותי אם אני אלך לבד לבדיקת דם?
ביום ראשון בשבע בבוקר אני יוצאת לטיול מהצופים. עכשיו אמורים לעשות בדיקת קורונה 72 שעות לפניי, לאיזה יום ושעה לקבוע?
תוקף בדיקת ראייה - היי, אם עשיתי בדיקת ראייה בדצמבר 2010 (עוד חודשיים שנה), בתאורייה לנהיגה יקבלו את הבדיקה? (התאורייה בסוף חודש הזה)
אם אני אאחר באיזה חצי שעה ליומולדת של ידיד אז זה יהיה לא יפה ?
אם אני טסה לאילת ויש לי בדיקת קורונה של 80 שעות יקבלו את זה ?
עשיתי בשבע בערב בדיקת קורונה מתי יהיו תוצאות ואיפה?
אם יש לי בדיקת דם בשבע בבוקר כמה זמן אני צריכה לצום