10 תשובות
אין מה להיות בלחץ
שמים לך גז צחוק או חומר הרדמה למקום
לא תרגישי הרבה :)
שמים לך גז צחוק או חומר הרדמה למקום
לא תרגישי הרבה :)
עקירה זה לא טיפול מאוד כואב ומסובך.
מה שטוב בה, זה ששנייה אחת - והשן בחוץ. את לא מספיקה למצמץ.
וגם ההרדמה לא מאוד כואבת, בקושי תרגישי, אותה. את יכולה תמיד לבקש גז צחוק אם את רוצה.
אבל בקיצור, עקירה זה לא דבר מאוד כואב, את תעברי את זה כמו גדולה
מה שטוב בה, זה ששנייה אחת - והשן בחוץ. את לא מספיקה למצמץ.
וגם ההרדמה לא מאוד כואבת, בקושי תרגישי, אותה. את יכולה תמיד לבקש גז צחוק אם את רוצה.
אבל בקיצור, עקירה זה לא דבר מאוד כואב, את תעברי את זה כמו גדולה
שואל השאלה:
ניסיתי לבקש גז צחוק הרופא פשוט צחק לי בפנים.
ניסיתי לבקש גז צחוק הרופא פשוט צחק לי בפנים.
אנונימית
כנראה שהרופא גמר לך את כל הגז צחוק
שואל השאלה:
חחח אני מתה
אבל באמת הוא צחק לי בפנים בזלזול כזה כאילו אני מגוחכת שאני רוצה גז צחוק במקום הרדמה... הוא ל מבין שיש כאלה שמפחדים
חחח אני מתה
אבל באמת הוא צחק לי בפנים בזלזול כזה כאילו אני מגוחכת שאני רוצה גז צחוק במקום הרדמה... הוא ל מבין שיש כאלה שמפחדים
אנונימית
מפגר, אל תתייחסי אליו.
בכל מקרה אל תהיי לחוצה, ההרדמה לא כזאת כןאבת כמו שנדמה לך, והעקירה בכלל בכלל לא כואבת - בייחוד עם הרדמה.
בכל מקרה אל תהיי לחוצה, ההרדמה לא כזאת כןאבת כמו שנדמה לך, והעקירה בכלל בכלל לא כואבת - בייחוד עם הרדמה.
אם זה עדיין רלוונטי הייתי בארבע עקירות פשוט צריך לעצום עיינים זה באמת לא כואב בכלל
שואל השאלה:
חייב לעשות אם הרדמה? כאילו זה כואב בלי? אני מפחדת בטירוף
חייב לעשות אם הרדמה? כאילו זה כואב בלי? אני מפחדת בטירוף
אנונימית
שומעת שגם אני מפחדת ממחטים ולא עושה בדיקות דם וכאלה...
והיה לי משהו בשיניים והיו צריכים לעשות לי הרדמה ובאמת שבגלל שאת לא רואה את הזריקה עצמה ולא באמת מרגישים אותה וזה לא כואב זה פחות בעייתי.
תנסי לבוא לזה בלי חרדות, אני באמת מבינה אותך כי גם אני מפחדת מזריקות וכאלה ולא עושה, אבל כל מה שקשור לשיניים הרבה יותר קל לי בגלל המיקום והתחושה. הטיפול עצמו הרבה יותר כואב מהזריקה.
באמת שתתחשבי על זה ותבואי לזה בכוונה ובידיעה שבגלל שאת לא רואה את זה, זה פותר לך כמעט את כל הבעיה.
והיה לי משהו בשיניים והיו צריכים לעשות לי הרדמה ובאמת שבגלל שאת לא רואה את הזריקה עצמה ולא באמת מרגישים אותה וזה לא כואב זה פחות בעייתי.
תנסי לבוא לזה בלי חרדות, אני באמת מבינה אותך כי גם אני מפחדת מזריקות וכאלה ולא עושה, אבל כל מה שקשור לשיניים הרבה יותר קל לי בגלל המיקום והתחושה. הטיפול עצמו הרבה יותר כואב מהזריקה.
באמת שתתחשבי על זה ותבואי לזה בכוונה ובידיעה שבגלל שאת לא רואה את זה, זה פותר לך כמעט את כל הבעיה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו מחכה להכנס ואני ממש בפחש אין לי מושג למה אפילו אתם אומרים שזה לא מפחיד אבל אני לא מצליחה לשכנע את עצמי
אני עכשיו מחכה להכנס ואני ממש בפחש אין לי מושג למה אפילו אתם אומרים שזה לא מפחיד אבל אני לא מצליחה לשכנע את עצמי
אנונימית
באותו הנושא: