4 תשובות
שואל השאלה:
היא לא רוצה שנהיה כולנו ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
היא בברוגז עם אחת הבנות שאיתי
אמרתי לה שבטח לא תהיה בעיה כי נהיה ארבע אז לא יהיה שקט מביך או משהו אבל היא לא חושבת שזה יעבוד
אנונימית
תתני לה להיות איתך. זה יעזור לה שלא תשאירי אותה לבד תהיי שם בשבילה
תשאלי את חברות שלך אם זה בסדר שהיא תבוא
באותו הנושא: