3 תשובות
היי אני רוצה להתפטר כי אני חושבת שזמני פה הסתיים והיה לי ממש נעים לעבוד פה
הכי חשוב זה לרשום את הכול בכבוד ולהודיע לפני שאת פשוט נעלמת בסופו של דבר הוא העסיק אותך והוא יבין כל סיבה שתהיה לך לעזוב...
עם את רוצה ממש עזרה עם לכתוב מכתב מסודר אני יכול לעזור.