2 תשובות
כיף לך באמת, אל תפחדי. תהני מכל רגע כי אחרי שנתיים וחצי (אני מאמינה שבגלל קורונה) זה הכי כיף בעולם אז תעשי חיים :)
שואל השאלה:
כן מהטיסה עצמה
אנונימית