2 תשובות
אני בכיתה ט יש משחקים רגיל אבל בעיקר עושים לנו סיטואציות של הדרכה וכאלה
בכיתה ט המטרה זה ללמד אותך להדריך
רוב הפעולות הן בנושא ההדרכה אבל לפעמים יש גם פעולות כיף
רוב הפעולות הן בנושא ההדרכה אבל לפעמים יש גם פעולות כיף
באותו הנושא: