5 תשובות
כן אני הייתי ב3 יחידות בכיתה ט'
אין יחידות בכיתה ט
כיתה א' זה רק מכוונים ל...
ט'*
אני כיתה ח' חחח ואפילו לא חילקו אותנו להקבצות
באותו הנושא: