7 תשובות
מוכר/ת בחנות
מלצר/ית במסעדה
מלצר/ית במסעדה
יא אכזרית
בעיקרון את יכולה לעשות מה שבא לך כל עוד יש לך הכשרה, יש מקומות שלא צריל תעודת בגרות או תואר בשביל לעבוד בהם.
לדוגמא אם יש לך ידע טוב במחשבים יש מקומות שיקבלו אותך בלי בעייה.
את גם יכולה לעשות תואר בלי בגרות.
לדוגמא אם יש לך ידע טוב במחשבים יש מקומות שיקבלו אותך בלי בעייה.
את גם יכולה לעשות תואר בלי בגרות.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לך אנונימית
תודה לך אנונימית
אנונימית
בבקשה, הרבה אנשים חושבים שבלי בגרות הכל אבוד, אבל זה לא נכון. כל עוד זה חשוב לך את יכולה להגיע להרבה מקומות גם בלי בגרות.
גם אם תשלימי בגרות או תעשי תואר בפתוחה שזה אחלה אופציה, או אפילו לקחת קורסים ממוקדים בנושא מסויים, כמו מחשבים, שהמון אנשים לומדים לבד באינטרנט וזה נגיש.
גם אם תשלימי בגרות או תעשי תואר בפתוחה שזה אחלה אופציה, או אפילו לקחת קורסים ממוקדים בנושא מסויים, כמו מחשבים, שהמון אנשים לומדים לבד באינטרנט וזה נגיש.
אנונימית
שואל השאלה:
את מקסימה. אני אקרא על זה יותר. מודה לך
את מקסימה. אני אקרא על זה יותר. מודה לך
אנונימית
בהצלחה(: תקראי על תואר באוניברסיטה הפתוחה
אנונימית
באותו הנושא: