9 תשובות
כי אלוהים הוא האישה, לא המשיח
א. אני לא מאמין במשיח ולא בה' אבל ב-ד
ב.נניח שהמשיח קיים, מתי ניתקלת בו פעם אחרונה שהמגדר שלו משנה לך?
ג. איך זה היה תורם לך אם הוא היה אישה?
ד. איך זה פוגע בך שהמשיח הוא גבר?
את מעתיקה ממני שאלות?
כתוב "בן דוד", לא "בת דוד".
אנונימי
לא יודעת בואו נשאל את מירב מיכאלי.
סתם,
זה מה שהשם החליט, אלוקים, מי שברא את העולם.
מה זה משנה לך ואיך זה אמור להזיז לך?
המיש בן,
כי ככה ה' החליט
אנונימית
ו שוב פעם מנסים ליצור דיון על משהו טיפשי. איך זה מפריע לך שהמשיח בן? גם אם הוא היה בת מה אכפת לי, זה לא משנה המגדר שלו דיי חלאס עם בשאלות האלה חלאס