3 תשובות
הכי כדאי ללכת לרופא ושהחא יגיד לך מה הכי טוב לעור שלך. פעם היה לי יחסית הרבה חצקונים ועכשיו בקושי יש לי וזה מה שאני עושה: שוטפת פעמיים פנים ביום(פעם אחת עם סבון פנים של ללין אבל לא נראלי ממש משנה החברה ובפעם השניה רק מים) ובבוקר אני שמה משחה שנקראת זינגקלין ובערב אדפרין
אנונימית
אני לא יודעת בדיוק איזה סבון פנים להמליץ לך אבל תשתי מלאא מים לפחות 9 כוסות ביום ותקפידי על זה אני בטוחה שזה יעשה שינוי!
הסבון פנים הכחול של cerave