12 תשובות
יש מצב
ואוו
ועוד אנחנו היינו מלא באו איזה 800 לראיון עברו 60
שואל השאלה:
אצלנו יש 2 ריאיונות שצריך לעבור בשביל להתחיל קורס ובוחרים ממש קצת מכל שכבה
אנונימי
אין ראיון שני חח אבל לא גם אני הייתי לחוץ
אולי אבל ניראה לי שלא
וואו אז בטעות הקלדתי מהר וכתבתי לא נכון, אוי ואבוי מה נעשה זה ממש סוף העולם
בואו נשפוט כל אחד שיש לו טעות כתיב כי זה ממש לא נורמאלי וכולנו מכונות הקלדה!!
אנונימית
זו לא טעות של כתיבה מהירה כמו שיצאה לי משבו במקום משהו זה כל במקום קול
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרת לי אמרו לי בצד אחת המראיינות שהיה לי ריאיון טוב ומקווה שאתקבל
אנונימי
אני מראיינת ואני יכולה להעיד שכמעט כל המרואיינים לחוצים ומתרגשים, יש גם המון שהכל שלהם רועד, אני לדוגמא מתעלמת מזה כי נורמאלי ולגיטימי לגמרי. אז הכל תלוי אם ענית טוב על השאלות.
אנונימית
קול* בתור מראיינת העברית שלך לא משבו
משהו*
ואולי אני דיסלקטית? למה אתה יורד על אנשים באינטרנט? אתה ממש חסר מודעות.
אנונימית