3 תשובות
גם אני ב 11 משלוח dhl עוד לא הגיע יש עדכון שזה כבר בארץ
הגיוני עם כל המבצעים האלה כל הארץ קונים
לי 3 שבועות לקח משלוח אקספרס
אין מכס לא משלמים, החבילות נתקעות כמה ימים בשדה תעופה אחרי שזה נוחת כי הם שמים את זה בצד ומעבירים כמות חבילות מסוימת כל יום
לי 3 שבועות לקח משלוח אקספרס
אין מכס לא משלמים, החבילות נתקעות כמה ימים בשדה תעופה אחרי שזה נוחת כי הם שמים את זה בצד ומעבירים כמות חבילות מסוימת כל יום
שואל השאלה:
נראלי יש מכס או צשהו כזה..
נראלי יש מכס או צשהו כזה..
אנונימית
באותו הנושא: