2 תשובות
עברתי היום על אוטומט
וזה יותר קל כי יש יותר פיקוס על הכביש
ואחוז הרכבים האוטומטים עולה על 70% בשנה שעברה
בעוד שדני בין 15-30%
אני לומדת על ידני...
כן... זה לא קל...
היה לי טסט ונכשלתי... עכשיו עוד שבוע שוב טסט...
אני עושה את זה כי אני אוהבת את זה... אז לא מייחסת חשיבות לקושי...
אם אתה מרגיש שאתה רוצה לעבור לאוטומט... תעשה את זה.
בכל אופן, בכל שלב בחיים אתה יכול להחליט לעשות על ידני... ופשוט לעשות.
ורוב הרכבים הם אוטומטים היום.
אבל... יש עדין על ידני, אני לא מאמינה שידני יעלם מהעולם :)