3 תשובות
חריש הפכה לעיר, אני לא גרה שם אבל גרה קרוב
יש בתי ספר בעיר ובתי ספר מחוץ לעיר שקרובים אליה. יש שם הרבה אנשים מהרבה סגנונות, דתיים בעיקר.
עיר גדולה ומלאה בבניינים, קצת מפחיד ללכת שם כי הכל מלא בבניינים ענקיים. יש לי חברים שגרים שם כבר כמה שנים
יש בתי ספר בעיר ובתי ספר מחוץ לעיר שקרובים אליה. יש שם הרבה אנשים מהרבה סגנונות, דתיים בעיקר.
עיר גדולה ומלאה בבניינים, קצת מפחיד ללכת שם כי הכל מלא בבניינים ענקיים. יש לי חברים שגרים שם כבר כמה שנים
המורה שלי גר שם
הוא הומו עם בן זוג וכלב אם זה עוזר
ולא שמעתי אותו מתלונן
הוא הומו עם בן זוג וכלב אם זה עוזר
ולא שמעתי אותו מתלונן
יש שם קהילה דתית מה שאני יודעת
באותו הנושא: