6 תשובות
לא יודעת אני גם במצב הזה. שווה לנסות.
תנסי מקסימום לא תצליחי
בטח
למדתי 20 בשעתיים
למדתי 20 בשעתיים
אנונימית
בשעתיים
אני לומדת למבחנים תמיד יום יומים לפני ומבינה את כל החומר , תלוי ביכולת הקליטה שלך
שווה לנסות, זו גם לא שאלה בהכרח של "להצליח" או "להיכשל", גם אם רק חלק מהחומר יקלט זה עדיין נחמד :)
באותו הנושא: