6 תשובות
לא יודעת אני גם במצב הזה. שווה לנסות.
תנסי מקסימום לא תצליחי
R_R
בטח

למדתי 20 בשעתיים
אנונימית
אני לומדת למבחנים תמיד יום יומים לפני ומבינה את כל החומר , תלוי ביכולת הקליטה שלך
שווה לנסות, זו גם לא שאלה בהכרח של "להצליח" או "להיכשל", גם אם רק חלק מהחומר יקלט זה עדיין נחמד :)