7 תשובות
סתם כאילו לא עושים יותר מידי דברים בגיל הזה מדברים אצלנו בשכבה הזוגות הולכים לג'קוזי זה כאילו הבילוי של זוגות אצלנו מכיתה ו'...
מבלים ביחד, מדברים, צוחקים, נהנים. זה כמו חברים הכי טובים רק טיפה שונה
מיקמק
מדברים ,משחקים ,אוכלים ביחד ,מכינים אוכל ביחד,אבל בגיל כזה זה נחמד אבל מיותר
משחקים מקמק?


אני צוחקת... אבל באמת אני לא מבינה את הצורך ביחסים בגיל כזה צעיר.
אנונימית
רואים סרט למשל