5 תשובות
קודם כל המון מזל טוב קולולו
אתה יכולה לעשות מסיבה במקום שאת אוהבת כמו באולינג קולנוע או משהו בסגנון
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא לחגוג? פשוט לא חגגתי שנתיים ואני ממש רוצה להרגיש את החוויה של לחגוג שוב
אנונימית
מזל טוב ימלכה ולדעתי מסיבה על יאכטה
באותו הנושא: