5 תשובות
קודם כל המון מזל טוב קולולו
אתה יכולה לעשות מסיבה במקום שאת אוהבת כמו באולינג קולנוע או משהו בסגנון
אתה יכולה לעשות מסיבה במקום שאת אוהבת כמו באולינג קולנוע או משהו בסגנון
מסעדה
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא לחגוג? פשוט לא חגגתי שנתיים ואני ממש רוצה להרגיש את החוויה של לחגוג שוב
למה לא לחגוג? פשוט לא חגגתי שנתיים ואני ממש רוצה להרגיש את החוויה של לחגוג שוב
אנונימית
מזל טוב ימלכה ולדעתי מסיבה על יאכטה
באותו הנושא: