8 תשובות
את בקטע של ישנים או חדשים?
שואל השאלה:
לא אכפת לי ישנים או קלאסיים, פשוט הסרטים הכי מומלצים שלכם.
אנונימית
מלון לכלבים זה דיסני פשוט לא של נסיכות
אנונימית
שועל וכלבלב, חתולים בצמרת, מולאן, ספר הג'ונגל, רובין הוד, רטטוי, אלאדין, פלונטר, אמיצה, היפהפיה והיחפן
מלך האריות
מלך האריות!
שלגיה
סינדרלה
פיטר פן!!!
אלאדין!!!
היפה והחיה
בת הים הקטנה


ואם לא מצוייר אז נראה לי שכל הסרטים שיש של היי סקול מיוזיקל
מולאן!