3 תשובות
אפשר לנחם
אני גם מאומץ וזה מבחינתי לפחות לא סיפור גדול

ברור שזה מזעזע עולמות אבל הוא עדיין אוהב את ההורים שלו, אפילו אם הם לא ביולוגיים הם גידלו אותו כל הזמן הזה
לנחם אותו ולהגיד לו, ששום דבר באמת לא השתנה.
ההורים שלו גדלו אותו, אז מה אם הם לא ביולוגים. זה לא אומר שהם לא אוהבים אותו, ההפך הם אמצו אותו כי הם רצו ילד וכנראה לא הייתה להם את היכולת...
אין מה לעשות חוץ מלהיות שם בשבילו ולהזכיר לו שבסופו של דבר ההורים שלו בחרו בו והם אוהבים אותו ושום דבר לא צריך להשתנות למרות שדבר כזה יכול לזעזע את העולם הפנימי שלו.