5 תשובות
הייתי משנה לטובה
נגיד אם הייתי יכולה הייתי גורמת לאנשים להפסיק לזרוק פסולת לים
נגיד אם הייתי יכולה הייתי גורמת לאנשים להפסיק לזרוק פסולת לים
לטובה
תמיד לדברים טובים שונאת רוע
תמיד לדברים טובים שונאת רוע
זו שאלה די קשה אני חייבת לומר
ואסביר גם למה
אני בן אדם שלא מאמין ברוע
רוע לדעתי. הוא היעדר אלוהים בליבו של האדם. אני יכולה לפרט על כך עוד כל כך הרבה אם תרצי
אבל תאכלס לא הייתי משנה שום דבר
אם העולם היה מלא רק בטוב. אפשר לומר שכולנו היינו די טיפשים. ועוד מלא דברים..
אנחנו לומדים רק מכל הדברים הלא טובים כביכול שקורים לנו.
ואסביר גם למה
אני בן אדם שלא מאמין ברוע
רוע לדעתי. הוא היעדר אלוהים בליבו של האדם. אני יכולה לפרט על כך עוד כל כך הרבה אם תרצי
אבל תאכלס לא הייתי משנה שום דבר
אם העולם היה מלא רק בטוב. אפשר לומר שכולנו היינו די טיפשים. ועוד מלא דברים..
אנחנו לומדים רק מכל הדברים הלא טובים כביכול שקורים לנו.
מבטל את המס על נוזל לסיגריה אלקטרונית
הייתי מבטלת את בני האדם
לא פתאום להעלים אותם כי זה לגמרי יהרוס את העולם, פשוט שלא היו קיימים מעולם
לא פתאום להעלים אותם כי זה לגמרי יהרוס את העולם, פשוט שלא היו קיימים מעולם
אנונימית
באותו הנושא: