4 תשובות
קודם כל אני ממש שמחה שאתה מבין שזה בעיה ואתה רוצה לפתור את זה ולעזור לעצמך, זה צעד גדול ומשמעותי לשינוי ואני גאה בך! אני מקווה ששיתפת מישהו קרוב שיכול לעזור ולתמוך בך לעורך כל התהליך ושיוכל לפנות איתך לטיפול כדי שיראו מה אתה צריך ואיך אפשר לעזור לך, אם אין מישהו שאתה יכול לפנות אליו אתה יכול לפנות למורה או ליועצת בית הספר.
בהצלחה!❤
בהצלחה!❤
^^שמחה שיכולתי לעזור❤
שואל השאלה:
אני שאלתי את השאלה הזאת כמה פעמים בסטיפס וזה הפעם הראשונה שמשהו באמת עונה ורוצה לעזור לי
אני שאלתי את השאלה הזאת כמה פעמים בסטיפס וזה הפעם הראשונה שמשהו באמת עונה ורוצה לעזור לי
שואל השאלה:
תודה רבה על זה זה ממש עזר לי
תודה רבה על זה זה ממש עזר לי