12 תשובות
אויש ילדותיים, תתעלמי.
שואל השאלה:
הבעיה היא שאחת מהן זו אימא שלי
אנונימית
אז? גם ממנה תתעלמי.
אם תיקחי ללב זה רק ישפיע עלייך לרעה.
אני הייתי אומרת שלא הייתי עושה כי לא הייתי סטודנטית להנדסה מהסיבה הפשוטה שזו לא אני ולא מה שמתאים לי.
כול אדם יש לו תכונות שונות ולכן גם הסף של כול אחד לדברים הוא שונה.
כנראה שלסטודנט למתמטיקה לצורך הדוגמא היה קשה עד בלתי אפשרי באומנות.
אין מקום להשוואה בכלל.
שואל השאלה:
כן זה באמת מעצבן כל ההשוואות האלה שחושבים שאמנות זה רק לצייר כל היום.
הבעיה היא שזה עומס מטורף ובנוסף גם אין הסברים מפורטים ממש איך עושים את הדברים ואז לא רק שיש 30000 משימות אלא גם צריך לחשוב מראש מה עושים בכל משימה ולתכנן את הדברים.
אני מוכנה באמת לקרוא 4000 עמודים למבחן או לכתוב עבודה ולהבין מה אני עושה מאשר שיזרקו אותי למים ויגידו לי "תתמודדי."
אנונימית
ברור שזה לא.
אל תתני לבורות של אנשים להוריד אותך.
לא היה לך זמן להתלונן אם היית סטודנטית להנדסה
שואל השאלה:
תאמין לי אני מעדיפה שלא יהיה לי זמן להתלונן מאשר כל הבלאגן והשטויות שיש לנו בראש מכל הקורסים וכל המרצים שחושבים שרק הם מלמדים במכללה.
למרות שאני לא משווה, אני לא יכולה להתמודד עם הנדסה ומקצועות ריאליים, מתמטיקה עשיתי רק 3 יחידות והכל יהיה לי כמו סינית
אתה לומד דברים שהם נראים לך מיותרים ולא רלוונטיים לכלום?
אנונימית
^ סתם צחקתי אגב
שואל השאלה:
כן אבל אתה צודק, הנדסה זה באמת הרבה יותר עמוס
אנונימית
כן אני יודע פשוט אמרתי בדיוק את מה שהתלוננת שאומרים לך חח
שואל השאלה:
כן עכשיו שמתי לב.
אנונימית