4 תשובות
לא , הכל שונה אי אפשר להגיש שמשהו קשה יותר
לא, וואי אפשר לדעת בתכלס כבכל בית ספר יש משהו שונה
יש להם מבחנים אחרים....
לא אבל יש להם מבחנים אחרים שנקראים אחרת , בגרות יש רק בישראל וזה לא קשה כלכך
מה שקשה זה להתמודד עם הלחץ שהבית ספר מפעיל
בלי בגרות לא יצא מכם כלום
או בגרות זה קשה ודברים כאלה
בגרות זה בסך הכל מבחן
אני אומרת כמישהי שעושה 5 יחל מתמטיקה 5 יחל אנגלית ביולוגיה מוגבר 4 היסטוריה 4 ספרות 5 תנך
מה שקשה זה להתמודד עם הלחץ שהבית ספר מפעיל
בלי בגרות לא יצא מכם כלום
או בגרות זה קשה ודברים כאלה
בגרות זה בסך הכל מבחן
אני אומרת כמישהי שעושה 5 יחל מתמטיקה 5 יחל אנגלית ביולוגיה מוגבר 4 היסטוריה 4 ספרות 5 תנך
באותו הנושא: