6 תשובות
זה בעיקר לכאלו שמוכנים להשקיע בזה...
לא נראה לי שאת עדיין יכולה להצטרף, אמנם הלימודים בתוכנית מתחילים בכיתה ח אבל בכיתה ז עושים מבחני קבלה. אני אישית נהנית מהלימודים בתוכנית
לא נראה לי שאת עדיין יכולה להצטרף, אמנם הלימודים בתוכנית מתחילים בכיתה ח אבל בכיתה ז עושים מבחני קבלה. אני אישית נהנית מהלימודים בתוכנית
בתכלס זה גם וגם ותרשם אם אתה רוצה לסיים את הבגרות בכיתה י' אבל זה יותר עבודה וזה
זה לאנשים שמוכנים להשקיע בזה.
המון!! השקעה.
המון!! השקעה.
זה לחרשנים, ולא הייתי מציע לך להירשם
לך אחי עזוב גאונים
כל אחד יכול להגיע לאיפה שהוא רוצה אם הוא מספיק ירצה, אם אתה יודע שאתה תשקיע לך על זה
בהצלחה
כל אחד יכול להגיע לאיפה שהוא רוצה אם הוא מספיק ירצה, אם אתה יודע שאתה תשקיע לך על זה
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה לעונים :)
תודה רבה לעונים :)
אנונימי
באותו הנושא: