5 תשובות
הייתי רוצה מאוד לעשות את זה, אבל אין לי חברים
במבחנים לא
בשיעורים רק לחברה אחת שלי שאני יודעת שקשה לה
בשיעורים רק לחברה אחת שלי שאני יודעת שקשה לה
כשהייתי בלימודים נתתי תמיד.
גם בבגרויות, הרגשתי אחראית להצלחה של אנשים אחרים. יש כאלה שלא אוהבים בכלל. ידענו איך להעתיק אז זה הלך בסדר.
גם בבגרויות, הרגשתי אחראית להצלחה של אנשים אחרים. יש כאלה שלא אוהבים בכלל. ידענו איך להעתיק אז זה הלך בסדר.
במבחנים לא
שיעורי בית-אין לי בעיה שיעתיקו אבל אעדיף לעזור להם להבין את החומר..
שיעורי בית-אין לי בעיה שיעתיקו אבל אעדיף לעזור להם להבין את החומר..
באותו הנושא: