4 תשובות
יש לי אייפון 11 והוא נדיר ושמעתי שה13 וה12 אותו דבר כמעט אז לא חושבת שכזה שווה לך
אני חושבת שמיותר, סך הכל צבע. אייפון זה יקר, אי אפשר להחליף כל שני וחמישי. גם אם יש לך את הכסף לזה, זה לא משנה. צריך להעריך את הכסף ולהשתמש בו לדברים החשובים
זה תלוי במלא דברים לדוגמא מה חשוב לך בפלאפון אם נגיד לא אכפת לך מסוללה ומצלמה אז תשאיר איתו אבל אם בא לך מצלמות וחיי סוללה משופרים אז תקני את ה12או ה13