13 תשובות
אם אין לא ענית על השאלון הרפואי בחלק דל הרופא ועל השאלון שבאתר ולא העלאת להם מסמכים די נדפקת בחלק הזה
פשוט יגידו לך לבוא שוב פעם
דברי עם מיטב מחר לראות מה לעשות, הכל טוב שום דבר לא קרס.
שואל השאלה:
קיצר זה מחר בבוקר ואם אני לא אעדכן ולא כלום מה יקרה?
קיצר זה מחר בבוקר ואם אני לא אעדכן ולא כלום מה יקרה?
אנונימי
או שיחזירו אותך הביתה או שיתנו לך פשוט לעשות את שאר הדברים בלי החלק הרפואי
שואל השאלה:
לא אני מתכוון לזה שאם אני פשוט אקום מחר כאילו לא קרה כלום יעשו לי משהו שלא באתי ולא עידכנתי?
לא אני מתכוון לזה שאם אני פשוט אקום מחר כאילו לא קרה כלום יעשו לי משהו שלא באתי ולא עידכנתי?
אנונימי
תעשי את השאלון הרפואי שם, השאלון אמור היה לקצר לך את הזמן בצו הראשון, בהצלחה.
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
שואל השאלה:
טוב כל זה מביא לי דיכאון אעי אלך לישון ואלך לבית ספר וזהו אין לי כוח
טוב כל זה מביא לי דיכאון אעי אלך לישון ואלך לבית ספר וזהו אין לי כוח
אנונימי
שואל השאלה:
טוב נו אני אבדוק מחר מוקדם בבוקר אם אני עוד יכול ללכת אני אתקשר אליהם
טוב נו אני אבדוק מחר מוקדם בבוקר אם אני עוד יכול ללכת אני אתקשר אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
מזתומרת אז נדפקתי?
מזתומרת אז נדפקתי?
אנונימי
רופא עיניים
וכמובן בדיקת דם
וכמובן בדיקת דם
כן אישורים רפואים ששלחו לך במכתב היית צריך ללכת לרופא
באותו הנושא: