8 תשובות
היי, אני מבינה אותך גם אני הייתי במצב הזה, אל תעשי את הטעות שעשיתי, אל תתקפי אותו ישר עם "אני בקטע שלך" תתחילי מקטן, תשאלי אותו אם הוא רוצה לצאת איתך לאכול משהו או סתם לטייל אחר הצהריים.
וחוץ מזה, אתם תתחילו לאט לאט להתקרב יותר ואחר כך רוב הסיכויים שהוא ירגיש אלייך משהו.
יכול להיות שכשתתחברי אליו את בכלל לא תאהבי את האופי שלו והיופי זה מה שהדליק אותך.
חכי קצת, תציעי לו לטייל או משהו.
בהצלחה! אני מאמינה בך! :)
שואל השאלה:
תודה רבהה אבל איך אני אתחיל לדבר איתו כשאין לנו בכלל קשר אנחנו לא מכירים אין חברים משותפים ואין כלום בקיצור איך אני אתחיל לדבר איתו? אם אני אפנה אליו ואגיד לו שהוא הטעם שלי במראה ואם הוא רוצה לצאת איתי לאנשהו זה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
נשמה איך אני איתקע בו בטעות
אנונימית
שואל השאלה:
את חושבת שאני באמת אתקע בו בכוונה ואגיד שזה בטעות
אנונימית
לא יגיב משהו, במיוחד כשאין לך שום מושג עליו. רעיון ממש לא חכם שלך.
הוא כנראה יגיד לך שאת לא מכירה אותו בכלל
אז תגידי לו שאת רוצה להכיר וזה
לאלא את יכולה אפילו סתם "בטעות" להיתקל בו ולהתחיל לפתח שיחה מזה, נגיד נתקעתם אחד בשנייה תגידי לו, "וואי סליחה", הוא יגיד לך בטח שהכל טוב ואז תגידי לו "רגע.. איזה כיתה אתה?"
ואז פשוט תתחילו לדבר