9 תשובות
תקחי תחופש מה יש לך
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לי, לא טוב לי להשאר בבית ואני אוהבת ללכת לצבא
אנונימית
את לא רוצה לנוח? לקום מאוחר? לראות סרט ולאכול?
אנונימית
שואל השאלה:
אני נחה יותר מדי אין לי חיים ואין לי חברים
אוף המפקדת שלי ממש צהובה
באסה
אנונימית
גם לי אין חיים וחברים
לפחות את בצבא ועושה משהו לעומתי
אנונימית
מה זה צהובה
אנונימית
זה לא תקין מבחינת ביטוח. אם יקרה משהו תהיה בעיה.
את לא חייבת לנצל את כל הימי חופשה שלך. בתור משק שלישות לשעבר.
שואל השאלה:
אה וואלה אני לא חייבת?
אנונימית
לא חייבת לנצל אבל אסור להם למנוע ממך לקחת.