7 תשובות
כי הוא נשבר ואכל.. היה אסור לו לאכול מהתפוח.
כי אם הוא היה משאר בגן עדן הכל היה מגיע לו ליד, בכדור הארץ הדברים לא עובדים כך כמתברר.
שואל השאלה:
כן אבל למה דווקא את העונש הזה?
^^עונש קשה אבל דיי פייר לעומת של האישה או של הנחש ששלו הכי גרוע, לעבוד למען לחם זה דיי הוגן לחטא שלו.
^אבל האישה היאזו שאכלה ראשונה בגלל זה כביכול העונש שלה יותר חמור
^נכון.