7 תשובות
כי הוא נשבר ואכל.. היה אסור לו לאכול מהתפוח.
כי אם הוא היה משאר בגן עדן הכל היה מגיע לו ליד, בכדור הארץ הדברים לא עובדים כך כמתברר.
נשבר*
שואל השאלה:
כן אבל למה דווקא את העונש הזה?
כן אבל למה דווקא את העונש הזה?
^^עונש קשה אבל דיי פייר לעומת של האישה או של הנחש ששלו הכי גרוע, לעבוד למען לחם זה דיי הוגן לחטא שלו.
^אבל האישה היאזו שאכלה ראשונה בגלל זה כביכול העונש שלה יותר חמור
^נכון.
באותו הנושא: