5 תשובות
כן אבל בלי תיאוריה את לא יכולה לגשת לטסט...
כן אבל עדיף שתעשי כבר תאוריה כדאי שזה לא ישאר לך לרגע האחרון ואז יהיה לך בעיה עם לעשות טסט
עד הטסט צריך
וזה שמורה נהיגה אומר לך "עד מתי שבא לך" זה ממש לא בסדר, הוא אמור להגיד לך לעשות קודם תיאורה ואז להשקיע על הנהיגה עצמה.
הוא סתם רוצה את הכסף לא אכפת לו ממך ומהתיאורה שלך.
אבל עזבי את זה כרגע, הכי טוב לעשות תיאורה כמה שיותר מהר, אני כרגע בשיעור 18 ועדיין בלי תיאוריה אבל אני חושב להפסיק את השיעורים עד שאני אעשה תיאוריה
שואל השאלה:
אמאלה תודה ^
אנונימית
בכיף :)
אבל באמת שאין לך לחץ