7 תשובות
כן, דבר טבעי וזה
כן, כמו כל יצור חי.
bruh
אני מתה
אין לי מושג כאילו אני לא רואה סיבה שלא
אבל זאת שאלה מקסימה.
אין לי מושג כאילו אני לא רואה סיבה שלא
אבל זאת שאלה מקסימה.
כן
עה?
סתם, ברור, כל היונקים מפליצים.
באותו הנושא: