7 תשובות
8
אנונימית
4
מה חושבים/יחשבו על הגוף שלי בעיקר
5
יש לי פיצול אישיות .
מצד אחד לא שמה על אף אחד מתלבשת איך שאני רוצה מסתכלת במראה ולרוב אוהבת את מה שאני רואה , אומרת דברים שחשובים לי ומביעה את הדעה שלי
מצד שני יש לי חרדה חברתית ואני מסתכלת יותר מדי על עצמי במראה בשנה האחרונה ושופטת כל דבר בעצמי ובאיך שאני נראת ויש המון פעמים שאני שותקת במקום להגיד את מה שאני חושבת
9 משפיע עליי מאוד , במיוחד כי אני לא בטוחה בעצמי, מפחדת שישפטו אותי לרעה , מרגישה שלא משנה מה אני חושבת אני צריכה את הדעה של אחרים