31 תשובות
רע מאוד תבואו לירושלים
למה בלוד? אחוז הפשיעה שם הוא נוראי
אנונימית
לא עיר להיט הרבה בלאגן שם והרבה פשע
למה דווקא לוד
תעברו לכל עיר רק לא לוד
תעברו לכל עיר רק לא לוד
שואל השאלה:
זול שם בגלל זה הם רוצים..
זול שם בגלל זה הם רוצים..
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני מתה מפחד
אוף אני מתה מפחד
אנונימית
באיזה עיר את גרה כרגע ?
פתח תיקווה גם זולה תגידי להם שיסתכלו גם שם
אנונימית
גם ירושלים זולה
אנונימית
אני גרתי עם מישהי בבאר שבע כי זולצשם ואנחנו בכלל מירושלים במקור אז אני מבין אבל לוד זה עיר של פשיעה והמון ערבים ועסקאות וחא נעים שם לגדל ילדים
חח ירושלים לא זולה נשמה זה הכי יקר שיש
שואל השאלה:
אנחנו גרים עכשיו בעפולה
אנחנו גרים עכשיו בעפולה
אנונימית
או או רחוק סוף העולם
בהרבה ערים בצפון או דרום זול, לא חייב לוד
יש לי חברות מעפולהה
נכון אבל תלוי איפה המרכז וירושלים יקר באר שבע לוד וכל השאר זולים כי אף אחד לא רוצה לגור שם בעיקר לוד רמלה עדיף
מה כפרע יש לכם את חדרה שזה הכי קרוב אלייכם שזה זול רצחח (אני לא צוחקת זה זול אחושרמוטה)
גם עדיין בצפון אם אתם מעוניינים להישאר שם וגם זה עיר ולא כפר של יריות ומכות ופשיעה...
תעברו לחדרה לא ללוד
גם עדיין בצפון אם אתם מעוניינים להישאר שם וגם זה עיר ולא כפר של יריות ומכות ופשיעה...
תעברו לחדרה לא ללוד
אנונימית
תגידי להם שיש עוד מלא ערים זולות
לא רק לוד ומפחיד לגור שם מבחינת העתיד
ויש מלא ערים בדרום שיחסית לא יקר שם למשל באר שבע וכו... שיבדקו עודד לא חסר
לא רק לוד ומפחיד לגור שם מבחינת העתיד
ויש מלא ערים בדרום שיחסית לא יקר שם למשל באר שבע וכו... שיבדקו עודד לא חסר
ממש
שואל השאלה:
הם ממש סגורים על מרכז ובמרכז הערים מאוד יקרות
הם ממש סגורים על מרכז ובמרכז הערים מאוד יקרות
אנונימית
כן מביןמאותך בקיצור הישמרי נפשך
זה רע
אנונימית
מאוד רע, בעיקר בלילות שם
יצא לי לגור בלוד עד איזה
2013
אבל מתוך הכמה פעמים שהייתי שם לאחרונה נראה לי שבסדר שם
למרות שנראה לי מפחיד שם בלילות
2013
אבל מתוך הכמה פעמים שהייתי שם לאחרונה נראה לי שבסדר שם
למרות שנראה לי מפחיד שם בלילות
למרות שנראה לי שעדיין מפחיד שם בגלל מה שקרה שם בגלל האזעקות (היו שם מלא פרעות ולפי מה שהבנתי מלא פחדו לצאת החוצה)
אם אני יכולה להמליץ על עיר במרכז שיחסית זולה (כמובן לא כמו לוד אבל כן הבנת את מה שאני מדברת)
פתח תקווה
באמת שיש פה בתי ספר מאוד טובים פלוס ממש כיף פה
אם אני יכולה להמליץ על עיר במרכז שיחסית זולה (כמובן לא כמו לוד אבל כן הבנת את מה שאני מדברת)
פתח תקווה
באמת שיש פה בתי ספר מאוד טובים פלוס ממש כיף פה
שואל השאלה:
הם גם אומרים שבלוד יש תיכון טוב מאוד אז עדיף לגוא שם, אבל אני מפחדת
הם גם אומרים שבלוד יש תיכון טוב מאוד אז עדיף לגוא שם, אבל אני מפחדת
אנונימית
איזה תיכון טוב יש בלוד?
מאוד רע
יש את פתח תיקווה במרכז שהיא הכי זולה באיזור
אנונימית
אין דבר רע אני בלוד
^^
זה לא משנה שיש בלוד תיכון טוב
יש תיכונים טובים ברחבי הארץ אבל עדיין הביטחון שלך ושל המשפחה שלך מעל הכל ואני אומרת את זה בתור מישהי שהייתה גרה שם בתור ילדה קטנה
זה לא משנה שיש בלוד תיכון טוב
יש תיכונים טובים ברחבי הארץ אבל עדיין הביטחון שלך ושל המשפחה שלך מעל הכל ואני אומרת את זה בתור מישהי שהייתה גרה שם בתור ילדה קטנה
באותו הנושא: