6 תשובות
שואל השאלה:
כן ושתבינו אני תמיד מביאה לשליחים שם טיפים של 25% לפחות
זה כבר באמת נהיה מעצבן אני לא מבינה איפה השירות פה. ואני אומרת את זה בתור מלצרית
הם אפילו לא מתנצלים
אנונימית
לגיטימי
ברור שלגיטימי
לגיטימי
לגיטימי ועוד איך