6 תשובות
שואל השאלה:
כן ושתבינו אני תמיד מביאה לשליחים שם טיפים של 25% לפחות
זה כבר באמת נהיה מעצבן אני לא מבינה איפה השירות פה. ואני אומרת את זה בתור מלצרית
הם אפילו לא מתנצלים
כן ושתבינו אני תמיד מביאה לשליחים שם טיפים של 25% לפחות
זה כבר באמת נהיה מעצבן אני לא מבינה איפה השירות פה. ואני אומרת את זה בתור מלצרית
הם אפילו לא מתנצלים
אנונימית
לגיטימי
ברור שלגיטימי
לגיטימי
לגיטימי ועוד איך
כן
באותו הנושא: