8 תשובות
לא לענות
אם מישהו היה מסנן אותי שבוע הייתי מסננת אותו שבוע ויומיים
אנונימית
באמת לא לענות, לא מישהי ששווה לשמור איתה על קשר אם היא לא מפנה אפילו דקה אחת כדי לענות להודעה שלך
באמת אל תענה זה סתם יוציא אותך מושפל ונואש
לא לענות, תבין את הרמז. בדרכ אם מישהי מייבשת אותך מלא זמן היא מנסה לרמוז לך שהיא לא מעוניינת
שואל השאלה:
אז למה פשוט לא לענות בכלל במקום לענות אחרי שבוע?
אנונימי
אם היא ענתה לך אחרי שבוע היא כנראה לא בעניין, פשוט אל תענה.
תענה לה אחרי יום יומיים ואם היא לא עונה לך אחרי כמה שעות תחתוך