9 תשובות
את מגזימה
שואל השאלה:
סליחה שזה ארוך אבל אני ממש חייבת עזרה.. תודה לעונים
אנונימית
תקשיבי, נראה שהוא לא סגור על עצמו תלכי להיפגש איתו תדברו על הדברים תתאימו ציפיות , ואם את רואה שהוא עוד פעם לא סגור על עצמו ומנסה משחקים פשוט להעיף אותו
הכל טוב אל תפחדי אבל גם אל תתני לו יותר מדיי מקום בלב שלך והמחשבות שלך
שואל השאלה:
הוא כבר נכנס לי לחיים ללב להכל אני אוהבת אותו כיף לי איתו הוא פשוט מתוסבך וחסר ביטחון כזה והוא אמר לי שהוא לא רוצה שננתק קשר כי אני הכי חשובה לו אז זה יהיה טיפה בעיה להעיף אןתו.. אני אקשיב לכם ואני אנסה אבל אם זה לא יעבוד אנחנו כנראה נשאר בקשר.. זה צעד נכון?
אנונימית
לדעתי הוא פשוט לא החלטתי, יכול להיות שאחרי שתכנסו לזוגיות הוא כן יהיה החלטי אבל כרגע הוא לא החלטי
יכול להיות שכל מה שהוא רוצה שבגלל זה הוא כן אמר לך שהוא רוצה זוגיות זה בשביל לקבל ממך משהו ואולי אפילו משהו מיני..
אני חושב שאם את כן רוצה זוגיות איתו אל תפחדי תפגשו תשבו תדברו על הכל אם את רואה שהוא שוב לא רוצה לדעתי פשוט תנתקי איתו קשר כי הוא רק משחק כל בך
^במצב שהוא מבלבל אותך אני לא חושב שזה נכון להישאר איתו בקשר, אבל תכלס זאת בחירה שלך
שואל השאלה:
^^ הוא לא רןצה משהו מיני, הוא לא ילד כזה הייתה לו חברה חודש והם התנשקו רק פיקה כי הוא רוצה להיות בטוח שאם הוא עושה משהו זה יהיה לטווח ארוך ולא יסתיים אחרי חודש. הוא ילד טוב כזה שקשה למצוא. גם אני חשבתי שהוא משחק בי בהתחלה ואז הוא הסביר לי והבנתי שלא. פשןט יש לו טראומה מהאקסית שלו כי היא עשתה לן את המוות
אנונימית
אז תדברי איתו תנסו ביחד לעזור לו לצאת מהטראומה הזאת, תנסו לדבר על זה להבין אחד את השניה, הוא באמת נשמע נשמה טובה מאוד, תדברו תבינו אחד את השניה תציבו גבולות ואני חושב שאתם בסופו של דבר תצאו בזוגיות