5 תשובות
כן
עם הזמן לומדים פשוט לא לשתף ולשמור לעצמך כי בסופו של דבר כולם יעזבו אותך
עם הזמן לומדים פשוט לא לשתף ולשמור לעצמך כי בסופו של דבר כולם יעזבו אותך
כן ברור שיש לי ואת מוזמנת לפרוק פה כי את באנונימי
אנונימית
כן, לכולם, וזה בסדר :)
תנסי אולי לכתוב את זה על דף, זה יכול לעזור
תנסי אולי לכתוב את זה על דף, זה יכול לעזור
כן
למדתי שהכי טוב זה לשמור לעצמי את הסודות שלי ולא לסמוך על אנשים שבסופו של דבר יעזבו.
ברגע שזה רק את עם הסודות שלך אין לך פחד שזה יצא החוצה, שמישהו יגלה את זה.
רק את עם הפרטיות שלך וזה הכי כיף בעולם.
למדתי שהכי טוב זה לשמור לעצמי את הסודות שלי ולא לסמוך על אנשים שבסופו של דבר יעזבו.
ברגע שזה רק את עם הסודות שלך אין לך פחד שזה יצא החוצה, שמישהו יגלה את זה.
רק את עם הפרטיות שלך וזה הכי כיף בעולם.
באותו הנושא: