5 תשובות
יפה לך
יופי תהנה שמחה בשבילך
כן .. קוראים לזה גיל ההתבגרות
נו זה טוב
אני לא רואה בזה בעיה
תהנה מזה
אני לא רואה בזה בעיה
תהנה מזה
תהנה ממי
באותו הנושא: