אוקיי אז יש לי שאלה לגבי האקס אתם יכולים להסביר מה זה אומר?
כשנפרדנו הוא אמר שהוא איבד רגשות עליי אבל אז נפגשנו שוב הוא ממש השתכר והוא אמר שוב שכן יש לו רגשות עליי והוא אמר את זה בשביל שאני אתרחק אבל אז יום אחרי הוא שוב אמר שאין לו רגשות עליי מה זה אומר?