7 תשובות
וואי וואי המצב עד כדי כך גרוע?
שוק הפשפשים
תפני אליי
אין לי מושג אבל נתת אחלה רעיון לכינוי פה (;
בכנסייה היהודית.
ליד ירושלים
באמת שהם עוברים גבול.. כל שניה מוחקים משהו. חסרי חיים.. ://////// הם לא מבינים שהם רק גורמים למשתמשים עצבים ולעזוב את האתר הזה, למרות שהוא באמת כבר יורד ברמה שלו.
אבל אפילו אם תסכים עם מישהו הם ימחקו לך את התגובה.. רק כי זה לא קשור לשאלה.