6 תשובות
הם לא חושבים על המעבר
הם סתם רוצים למרוד
משעמם להם
תזהרי מהם
חלק בכלל לא חושבים שקורונה קיימת/שהיא לא מגפה/שמנפחים את המספרים
אני לא מבין מה האינטרס ואיך זה כביכול נשאר סודי ויש הרבה חורים בזה אבל מה נגיד
תאכלס אני די בטוחה שהם לא מודעים כמה הם מושפעים מהמדיה שזה קצת עצוב
אם החיסונים כל כך יעילים וטובים אז למה ליטר ואוסטריה נכנסו לסגר?

לשאלתך, אפשר ללמוד מפלורידה איך לנצח את הקורונה:)
ליטא*