4 תשובות
.
אנונימית
אםם
טיפה מוקדם אבל לכל אחת יש גוף שונה, זה הגיוני, אבל אם זה קורה עוד הרבה פעמים רצופות תלכי לרופא
טיפה מוקדם אבל לכל אחת יש גוף שונה, זה הגיוני, אבל אם זה קורה עוד הרבה פעמים רצופות תלכי לרופא
אם את התחסנת לקורונה אז זה כן הגיוני כי החיסון משחק עם המחזור
כן, זה מקדים בהרבה לפעמים.
אנונימית
באותו הנושא: