10 תשובות
בעיניי אנשים שלא מבינים כן
במושגים של ישראלים טיפשים בוודאי.
יש הרבה סוגי אלטרנטיבים בארץ והרבה אנשים סתם מקטלגים אותם ילדי סנטר בלי סיבה
בישראל כן
כן כי הם שונים ואף אחד לא מבין אותם
לא אבל ליטרלי מחשיבים אותם ככה שזה נורא מצער לדעתי בשבילם
לא ממש לא, ילדי סנטר הם הקיצון של השונים והמוזרים
אנשים לא יודעים מה זה ילדי סנטר באמת, חושבים שכל מי שעם צבע בשיער או מתלבש שונה הוא ילד סנטר, מביך
אנשים שלא מכירים מספיק/ רוצים להכיר פשוט לא מצליחיח להבדיל בין אנשים שטיפה שונים מהם ומגדירים כילדי סנטר את מי ששונה מהם, כי זה יותר קל