14 תשובות
זה לא פגישה איתו רק את והוא , זה רק תמונה קבוצתית מהבמה
לדעתי זה כל כך בזבוז כסף
שואל השאלה:
^^
איך את יודעת שזה תמונה קבוצתית מהבמה? היה כתוב בחבילת גסטיס שזה סיבוב מאחורי הקלעים
אנונימית
הוא ביטל את זה , כבר אין פגישות איתו וגם היה כתוב איפשהו שזה תמונה קבוצתית עם כל מי שקנה כרטיס כזה ספציפי
שואל השאלה:
כן כתוב שזאת תמונה קבוצתית אבל אני לא אוכל לדבר איתו או משהו? את יודעת איך אפשר לבדוק אתזה?
אנונימית
בזבוז כסף הוא פשוט חי בסרט
סורי אבל רוב הזמרים כבר ביטלו את האפשרות לפגישה אישית , זה רק קבוצתי וגם לא תדברו איתו , זה תמונה מהבמה בסיום ומאחורי הקלעים לא תראו אותו , תראו את המאחורי קלעים
שואל השאלה:
^^
הוא לא חי בסרט והוא לא מחליט על המחירים, עצוב קצת שיש לכם עוד מה להגיד שאחרי כל מה שהיה עם החמאס הוא עדיין בחר לבוא לכאן
הוא תומך בנו ואוהב אותנו כבר הרבה זמן אז תמשיכו לאהוב אנטישמים
אנונימית
אני לא חושבת בכלל עוד כרטיסים בכל מקרב אולי היה לכם כמה דקות איתו אבל לא בטוח שתוכלי לדבר איתו בטח יש מלא בנות
איך בכלל אפשר להחליף? כבר קניצ
תגידי מה הוא עושה לי טובה? מה אכפת לי אם הוא אוהב את ישראל או לא כולכם מושפעים מחפשים צומי מסלב מחול שישנאו את ישראל למי אכפת שיקפצו עד מחר נשמה זה זכות לאהוב לא יותר
שואל השאלה:
^^
אני יכולה להחזיר את הכרטיס שיש לי כי לא עברו 14 יום ואני יכולה או למכור אותו ולקנות אחד אחר
אנונימית
שואל השאלה:
^^
מה אני כתבתי מה את/ה ענית? לא מושפעת חיים מעריצה מ2015 מותר לי להתרגש שהוא בא לישראל אחרי כל מה שהיה
אנונימית
לדעתי כבר אין vip בכלל