5 תשובות
יש בנות שצריכות יותר טיפולים ויש בנות שצריכות פחות.
זה הגיוני סך הכול.
זה הגיוני סך הכול.
אנונימית
אולי כבר בטיפול העשירי תראי ממש שינוי אבל 15 טיפולים זה לגמרי מספיק אין לך ממה לדאוג
שואל השאלה:
אבל זה הקטע הביאו לי 5 חינם
זה היה אמור להיות 10
אם לא היו נותנים לי 5 מה היה קורה אז
אבל זה הקטע הביאו לי 5 חינם
זה היה אמור להיות 10
אם לא היו נותנים לי 5 מה היה קורה אז
אנונימית
עברת רק שליש, זה הגיוני, עד הטיפול העשירי אני בטוחה שתראי בוודאות שינוי ואולי גם בשמיני שביעי ככה
איפה את מטופלץ? איזה מכון?
אנונימית
באותו הנושא: