התחברות
הרשמה
מה אומרים על הטופ ? לא יודעת אם להזמין..
https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=he&share_type=goods&site=iosshil&localcountry=il¤cy=ILS&id=2914713&url_from=GM7184241944093663232
19 בנובמבר 2021, 14:29
קניות ברשת
תשובה אחת
זה מביא אותי ישר לדף בית של האתר.
אבל אם את חושבת שהוא יפה ואת באמת תשימי אותו, תזמיני
מ
מרק אובמה
באותו הנושא:
כדאי לי להזמין את הטופ של הבגד ים?
לא יודעת אם בא לי להזמין ציסבורגר או קינוח מה אתם אומרים ?
מה זה אומר הטופה של הטופה?
אני רוצה להזמין מגן מהאינסטגרם שיש שם את המספר שלהם אבל לא יודעת איך להזמין
בנות!! מישהי יודעת מאיפה הטופ הזה?(צירפתי תמונה)
נכון שתי טיפות אירופה זה הטופה של הטופה?
אני רוצה להזמין קפוצון באלי אקספרס ואני מידה s וחברים שלי אומרים שכדי להזמין מידה אחת יותר זה אמת? או שעדיף להזמין מידהs
חלק אומרים לי שהחולצה הזאת ממש יפה וחלק אומרים שהיא נראית כמו פיג'מה, להזמין אותה?
למה אומרים שהגלידה בייגלה של גולדה טעימה? זה נשמע מוזר כי זה מלוח ומתוק באלי להזמין ולא יודעת אולי זה יהיה מגעיל
מישהי יודעת מאיפה הטופ שלה?
מישהו יודע מאיפה הטופ בקישור?