6 תשובות
מן הסתם לחץ הדם הנמוך שייך למי שאיבד דם, ולחץ הדם הגבוה שייך למי שכלי הדם שלו התכווצו (וכך לחץ הדם עלה)
שואל השאלה:
@לאופולד בלום
אז מי מהאנשים הוכש ע"י צפע ארץ ישראל?
@לאופולד בלום
אז מי מהאנשים הוכש ע"י צפע ארץ ישראל?
אדם ב
שואל השאלה:
@לאופילד בלום
אוקיי תודה רבה
אתה יודע במקרה גם את התשובה לסעיף ב?
@לאופילד בלום
אוקיי תודה רבה
אתה יודע במקרה גם את התשובה לסעיף ב?
אם הארס גורם לפגיעה בדופן של כלי דם, אז כלי הדם העדינים יותר נפגעים יותר. בנוסף ירידה משמעותית בלחץ הדם מובילה לך שלא יגיע מספיק דם לאזורים האלה, מה שמוביל לפגיעה תאית.
שואל השאלה:
@לאופולד בלום
ואיך זה קשור להמסה והפירוק של התאים ?
@לאופולד בלום
ואיך זה קשור להמסה והפירוק של התאים ?
באותו הנושא: