6 תשובות
מחשבות טורדניות שאני חייבת להשתיק באמצעות טקסים.
לדוגמה: אם אני לא אגיד לילה טוב כמה פעמים אז אימא שלי תמות.
אם אני לא אלחץ על מקש מסויים במחשב החתול שלי ימות או שיפטרו אותי מהעבודה.
אם אני לא אבדוק כמה פעמים שהארנק שלי נמצא בתיק אז באמת הארנק ילך לאיבוד למרות שכבר ראיתי שהוא נמצא בפנים.
אני גם מסתכלת כל פעם לראות שלא שלחתי בוואצפ הודעות למנהלת שלי בעבודה למרות ששלחתי לאחרים את ההודעות האלה ולא לה
שואל השאלה:
י
האמת על הדבר השני שאמרת אין לי כל כך מושג אבל לגבי ההתמודדות עם הטקסים- בעיקרון אני מטופלת עם כדורים אבל עד שאתחיל cbt אני מנסה להגיד לעצמי שהכל בדמיון שלי ושכלום לא יקרה אבל זה לא כזה מצךיח
babygirl.exe^^^
אוי שיט גם אני עושה חלק מהדברים חח
זה אומר שיש לי ocd?:|
חחח עדיף לבדוק אצל פסיכולוג
אצלי זה מתבטא בצורך שדברים יעשו או שיקרו דברים רעים כמו אני לא יכולה נגיד ללבוש מעיל או שאני לא אדבר כמו שצריך ואז חברה שלי תעזוב אותי ואם נגיד אני לא אדבר יפה על אבא שלי אלוהים יכעס עליי והחיים שלי יהרסו